بازار های کیش
نوشته شده توسط : azar yousefi

بازار پانیذ کیش

این بازار در زمینی به مساحت 10000 متر مربع در شرق جزیره کیش و در خیابان فردوسی واقع شده است . این بازار با نمای شیشه ای و معماری خاص خود نظر بسیاری از گردشگران هتل داریوش را به خود جلب کرده است .

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

این بازار دارای 183 غرفه می باشد که در زمینه های مختلف از قبیل : پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... فعالیت می کنند . این بازار همچنین دارای رستوران ، کافی شاپ و کافی نت هم می باشد .

 

 

بازار زیتون کیش


این بازار از لحظ معماری یکی از منحصر به فرد ترین بازار های کیش می باشد و از این حیث نظر بسیاری از گردشگران هتل داریوش را به خود جلب کرده است . این بازار از چندین نیم طبقه تشکیل شده است و انواع مختلفی از برند های مختلف را می توان در این بازار زیبا یافت .

بازار زیتون کیش

این بازار در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع و در دو طبقه ساخته شده است که دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری می باشد . در این بازار انواع مختلفی از پوشاک زنانه و مردانه ، لوازم خانگی ، کیف و کفش ، اسباب بازی ، شال و روسری و ... به چشم میخورد و همچنین دارای یک رستوران و کافی شاپ نیز می باشد که می توان بعد از خرید و بازدید از این بازار در آنجا استراحت کرده و از غذای آنجا لذت برد .

 

بازار ونوس کیش


بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازار های نسبتا قدیمی کیش می باشد که در دو طبقه احداث شده است . در طبقه اول این بازار غرفه ها و فروشگاه ها قرار گرفته اند و طبقه دوم شامل بخش های اداری و خدماتی این بازار می باشد . این بازار دارای 310 غرفه است و وسعت آن 26500 متر مربع می باشد .

 بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

از امکانات این بازار می توان به رستوران و کافی شاپ و قسمتی برای بازی کودکان اشاره کرد . در این بازار انواعی از پوشاک ، لوازم منزل ، کیف و کفش و ... به چشم میخورد . این بازار همچنین نواعی از لباس های مجلسی زنانه و مردانه را نیز ارائه می دهد که گردشگران هتل داریوش می توانند جهت خرید اینگونه اقلام به این بازار مراجعه کنند .

 

مطالب مرتبط :

بازار پانیذ کیش

بازار زیتون کیش

بازار ونوس کیش





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,مراکز خرید کیش, پاساژ های کیش,بهترین بازار های کیش,ارزان ترین بازار های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: